Preguntes freqüents del Tibiclub
Tota la informació que puguis necessitar la trobaràs aquí
La quota d’inscripció és per contracte o persona?
La quota d’inscripció és de 24 € i és per contracte.
Hi ha un Tibiclub especial per a famílies monoparentals?
Presentant el títol de família monoparental emès per la Generalitat de Catalunya pots acollir-te als següents avantatges en la tramitació del Tibiclub Familiar:
- Tarifa única de 168 € (exempció de pagament de la quota d’inscripció)
- Poder incloure a una altra persona com segona titular del contracte, major de 18 anys, sigui quin sigui el vincle que les uneixi
Hi ha algun descompte per a famílies nombroses?
La tarifa del Tibiclub Familiar és de 168 € + 24 € de quota d’inscripció per a nous membres. Aquest producte està destinat a qualsevol família però en especial al col·lectiu de famílies nombroses ja que permet incloure al matrimoni o la parella de fet i totes les filles i fills menors de 18 anys, independentment del número de filles o fills que siguin.
Les persones amb diversitat funcional que volen tramitar el Tibiclub tenen algun descompte?
Les persones amb diversitat funcional que així ho acrediten en comprar la seva entrada a l’Oficina d’Atenció al Client mitjançant la presentació del certificat de minusvalidesa o la targeta acreditativa de la discapacitat (qualsevol d’aquests dos documents juntament amb el DNI) gaudeixin d’una tarifa social bonificada per gaudir de les atraccions i els espectacles que la seva alçada li permeti: 7 €/persona + un acompanyant gratuït.
Per aquest motiu, quan una persona amb diversitat funcional està interessada en la tramitació del passi Tibiclub des del Parc recomanem calcular l’import de les entrades de la família d’un dia (veure tarifes aquí) i calcular les vegades aproximadament que podrien venir durant un any per tal que cada persona pugui veure si el Tibiclub cobreix les seves necessitats (tarifa Tibiclub Familiar: 168 € + 24 € de quota d’inscripció per a nous membres / tarifa Tibiclub Individual: 60 € + 24 € de quota d'inscripció).
On puc tramitar el Tibiclub?
Pots tramitar el Tibiclub:
- Anticipadament a través del web (introducció de dades + pagament). La formalització del mateix es realitza a la Taquilla Tibiclub, taquilla de color taronja ubicada a l’entrada principal del Parc, davant l’atracció Talaia.
- Presencialment a l’Oficina Tibiclub, ubicada a l’entrada principal del Parc, al costat de l’Oficina d’Atenció al Client, podràs tramitar la teva alta (dades + pagament) i formalitzar-la (signatura del contracte per part de les persones titulars + presentació de la documentació). L'Oficina Tibiclub tanca 2 hores abans del tancament del Parc.
- Presencialment a la Tibidabo Store, ubicada al Passeig Sant Gervasi 36 (Barcelona).
Em vull fer del Tibiclub i he comprat entrades d'un dia. Me les puc descomptar de l'abonament anual?
Sí. Et pots descomptar l'import de les entrades del dia presentant el tiquet de caixa, sempre i quan:
- No hagin passat més de 30 dies naturals des de la data de compra de les entrades
- Només es descomptaran les entrades de les persones que formaran part del contracte Tibiclub
- La quota d'inscripció no es descompta
Per donar-te d'alta descomptant les teves entrades, ho has de fer de forma presencial a l'Oficina Tibiclub o a la Tibidabo Store.
Com puc formalitzar el Tibiclub si no podem pujar els dos titulars (adults) a signar el contracte?
En aquests casos, pot venir una de les persones titulars a formalitzar el contracte i es podrà endur el seu passi i els passis de les filles o fills. El contracte i el passi de l'altra persona titular que no hagi pogut venir ens el quedarem al Parc i durant la propera visita, abans d’accedir al recinte, haurà de passar a signar el contracte i recollir el seu passi (imprescindible mostrar el DNI).
Quina documentació es necessita per fer-se el Tibiclub?
El dia de la inscripció és imprescindible, per poder tramitar l'alta, la presència de les persones adultes per signar el contracte així com presentar la següent documentació:
- DNI de les persones adultes (en el cas dels infants, imprescindible a partir de 14 anys)
- Llibre de Família (en el cas de la modalitat Familiar)
- Una fotografia mida carnet de cada membre inclòs en el contracte
Si no estem casats, podem tramitar el Tibiclub Familiar?
Les parelles que no estiguin casades, podran tramitar igualment el Tibiclub Familiar. En aquest cas, la documentació que hauran de presentar és:
- DNI de les persones adultes (en el cas dels infants, imprescindible a partir de 14 anys)
- Certificat d’empadronament*
- Llibre de Família (en el cas de la modalitat Familiar)
- Una fotografia mida carnet de cada membre inclòs en el contracte
*En cas de no disposar del certificat d’empadronament també podran presentar un número de compte conjunt amb una antiguitat mínima de 6 mesos.
Si els infants tenen DNI, s’ha de presentar el Llibre de Família?
Si tots els membres que s’inclouran en el contracte Tibiclub tenen DNI no és necessari presentar el Llibre de Família.
Els avis poden tramitar el passi Tibiclub amb els seus néts i nétes?
Sí, poden tramitar el Tibiclub en modalitat Familiar i la documentació que hauran de presentar és:
- DNI de les dues persones adultes (avi + àvia)
- Llibre de Família (néts + nétes)
- Una fotografia mida carnet de cada membre inclòs en el contracte
Serà imprescindible la presència de les dues persones adultes (avis) per signar el contracte.
Com puc saber la caducitat del meu contracte?
Disposes d’aquesta informació al teu passi Tibiclub, a la teva àrea privada o bé pots omplir aquest formulari de contacte.
Com puc renovar?
Si estàs interessats en la renovació de la teva condició de sòcia o soci, pots fer-la efectiva a través dels següents canals:
- De forma presencial al Parc, a l’Oficina Tibiclub, a qualsevol de les taquilles i a la Tibidabo Store (pagament amb targeta o efectiu).
- A través de l'àrea privada Tibiclub (pagament amb targeta o domiciliació bancària).
Et recomanem renovar a través de l'àrea privada Tibiclub, és la forma més fàcil i àgil de fer-ho.
- Accedeix a la secció exclusiva, que la trobaràs a la part superior dreta de la pàgina web.
- Les dades per accedir són:
Usuari: correu electrònic que consta al contracte Tibiclub
Contrasenya*: en cas de no haver canviat la contrasenya o no haver-hi indicat una en el moment de l'alta del teu contracte, la teva contrasenya serà el DNI amb la lletra en majúscula de la primera persona titular del contracte.
*En cas de no recordar la contrasenya, pots fer clic a "He oblidat la contrasenya" i rebràs un correu electrònic amb la nova contrasenya. Una vegada dins de l'àrea exclusiva, podràs modificar-la, si ho desitges.
Tens un màxim de 30 dies naturals després de la finalització del contracte per fer efectiva de la renovació. En cas contrari, el contracte es donarà automàticament de baixa definitiva.
Quins avantatges té renovar?
Si renoves, t'estalvies la quota d'inscripció de 24 €. Tens fins a un mes després de la finalització del contracte per renovar-lo. En cas contrari, el contracte es donarà automàticament de baixa definitiva.
Com s'activa l’accés a l'àrea privada Tibiclub?
Per activar l’accés a la teva àrea privada Tibiclub, tens dues opcions segons si en el moment de formalitzar el contracte vas proporcionar o no un correu electrònic:
- Opció A (si vas facilitar correu electrònic en el moment de formalitzar el teu contracte):
Usuari: correu electrònic
Clau d'accés: en cas de no haver canviat la contrasenya o no haver-hi indicat una en el moment de l'alta del teu contracte, la teva contrasenya serà el DNI amb la lletra en majúscula de la primera persona titular del contracte.
- Opció B (si no vas facilitar correu electrònic en el moment de formalitzar el teu contracte):
Usuari: número de sòcia o soci de la primera persona titular (apareix al passi)
Clau d'accés: en cas de no haver canviat la contrasenya o no haver-hi indicat una en el moment de l'alta del teu contracte, la teva contrasenya serà el DNI amb la lletra en majúscula de la primera persona titular del contracte.
Si vaig activar l’accés a l'àrea privada Tibiclub i ara no puc accedir-hi, què puc fer?
Al camp “Usuari” posa el correu electrònic que ens vas facilitar en el moment de formalitzar el teu contracte i marca l'opció “He oblidat la meva contrasenya”. D’aquesta manera, rebràs al teu correu electrònic una contrasenya provisional per poder accedir a la teva àrea privada i una vegada dins podràs tornar a modificar la contrasenya.
Si tot i així no pots accedir a l'àrea privada, posa't en contacte amb nosaltres a través d'aquest formulari.
A quina informació puc accedir a través de l'àrea privada Tibiclub?
- Modificació de les dades personals
- Renovació del contracte
- Descàrrega d'entrades amb un 30% de descompte per a familiars i/o amigues i amics
- Descàrrega de les invitacions d'estiu i Nadal
- Informació sobre promocions i novetats
Quines dades puc modificar a la secció exclusiva de socis?
Les dades que podràs modificar són les següents:
- Clau d'accés
- Dades de contacte: correu electrònic, adreça postal i telèfons (fix i mòbil)
Et recomanem mantenir sempre actualitzades les teves dades de contacte.
He tramitat el Tibiclub a través del web però no he rebut el comprovant. Què puc fer?
Posa't en contacte amb nosaltres a través d'aquest formulari.
El transport col·lectiu és gratis pels membres Tibiclub?
Pots accedir gratuïtament fins la Cuca de Llum, que et portarà fins al cim del Tibidabo (1 viatge d'anada i 1 de tornada gratuït amb l'entrada al Parc) mostrant el teu passi:
- Tibibus des de l'Estació del Nord(T2A)
- Tibibus des de l’Aparcament B:SM Sant Genís (T2B)
- Tibibus des de Plaça Kennedy (T2C)
Les sòcies i socis poden aparcar gratuïtament?
Les sòcies i socis poden estacionar el vehicle gratuïtament a l’Aparcament B:SM Sant Genís (adquirint l'entrada pel Parc d'atraccions quan aquest estigui obert) i accedir gratuïtament amb el bus llançadora (T2B) fins el Tibidabo. Per beneficiar-se de la gratuïtat a l'aparcament, és indispensable recollir a les taquilles un val i presentar els tiquets de caixa conforme s'han adquirit les entrades del dia pel Parc d'atraccions.
Així mateix, a l’interior de l’aparcament (zona exterior, nivell superior) disposeu d’un punt de venda d’entrades, on podeu recollir la vostra polsera i així, una vegada al cim, entrar directe i començar a gaudir de totes les atraccions i els espectacles.
L’aparcament del cim és de pagament per a tots els visitants.
On són les taquilles exclusives d'accés pels membres Tibiclub?
Les sòcies i socis disposen de dues taquilles d’accés exclusiu per a elles i ells, amb l’objectiu, de facilitar-los al màxim l’accés al recinte:
- Un accés exclusiu a les taquilles de davant de l’aparcament del cim
- Un accés exclusiu a l’entrada principal
He perdut els carnets. Què he de fer?
En cas de pèrdua dels carnets, pot sol·licitar un duplicat per 3,30 €/carnet.
En cas de robatori, si presentes la denúncia, els duplicats no es cobraran.
Hauràs de presentar el DNI i fotografies mida carnet.
No vull continuar sent Tibiclub. Com puc gestionar la baixa del meu contracte?
Pots donar-te de baixa de la teva condició de sòcia o soci omplint aquest formulari indicant les següents dades: nom i cognoms, DNI i número de sòcia o soci Tibiclub.
M’agradaria regalar el passi Tibiclub Familiar a uns amics o familiars. Com ho puc gestionar?
Pots posar-te en contacte amb nosaltres a través d'aquest formulari i t'indicarem com gestionar el teu regal.
Vull afegir un nou membre de la família al contracte (infant). Com ho puc gestionar?
El dia de la teva visita apropa't a l’Oficina Tibiclub i presenta el Llibre de Família i una fotografia mida carnet.