Oficina d'Informació i Atenció al Client ref. 42

Dades de l'oferta
Referència 42


Descripció del lloc de treball:

Formant part del Departament d'Operacions, els/les candidats/tes seleccionats s'incorporaran a l'Equip del Punt d'Informació i Atenció al Client, realitzant les següents funcions:
Proporcionar informació dels horaris, tarifes, atraccions, espectacles, etc., als clients del Parc d'Atraccions.
Resolució d'incidències i/o reclamacions, amb el suport dels Coordinadors.
Donar suport a la Oficina del Tibiclub, atenent nous socis i incidències dels actuals socis del parc.

Requisits:

Titulacions:

CFGM, Batxillerat o estudis relacionats en l'àmbit del Turisme, la gestió cultural o similar
Idiomes: Català Nivell C i Anglès nivell First Certificate
Experiència mínima d'un any en llocs de treball que hagin implicat atenció directa al client.
Busquem persones dinàmiques, empàtiques I orientades cap al client, que comparteixin els nostres valors corporatius: SEGURETAT, COMPROMÍS, SOLIDARITAT, IL·LUSIÓ, PASSIÓ PER LES PERSONES.

Condicions laborals:
Tipus de contracte: eventual.
Duració: de 3 a 6 mesos.
Jornada laboral: a temps parcial.
Horari: caps de setmana i festius, en funció de l'horari del parc. Es requereix també disponibilitat entre setmana, per treballar en dies concrets acordats en calendari.

Salari:
8,4 € bruts/hora
Oferim transport públic i manutenció gratuïts.

Incorporacions a partir del mes de juny 2016. En el cas de de ser preseleccionat, rebràs una citació via correu electrònic en un termini de 15 dies per formar part del procés de selecció.

A CAUSA DE LA IMPLANTACIÓ DE LA LLEI 26/2015 DE 28 DE JULIOL SOBRE PROTECCIÓ A LA INFÀNCIA I L'ADOLESCÈNCIA PEL QUE FA AL REQUISIT D'ACCÉS I EXERCICI DE LLOCS DE TREBALL QUE IMPLIQUEN CONTACTE HABITUAL AMB MENORS, EN EL CAS DE QUE EL CANDIDAT SIGUI SELECCIONAT, HAURÀ D'ENTREGAR EL CERTIFICAT DE PENALS.             

 
 
 
Tibidabo
Tibidabo
Els continguts d'aquest web estan subjectes a una llicència de
Creative Commons si no s'indica el contrari